.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمي بزودي بيانيه‌اي در حمايت از رهبري مي‌دهد
موسوي همچنان بر ابطال انتخابات اصرار دارد/ هاشمي رفسنجاني به زودي بيانيه‌اي در حمايت از رهبري ارائه مي‌دهد...
هاشمي بزودي بيانيه‌اي در حمايت از رهبري مي‌دهد

اعضاي هيات رئيسه كميسيون امنيت ملي و روساي كميته‌هاي اين كميسيون هياتي را تشكيل داده‌اند كه طي دو روز گذشته با آقايان محسن رضايي، ميرحسين موسوي و اكبر هاشمي رفسنجاني ديدار داشتند و فردا نيز با علي‌اكبر ناطق نوري ديدار خواهندداشت.

محمد‌كرمي‌راد مجموعه ديدارهاي انجام شده از سوي اعضاي اين كميسيون را مثبت و موثر ارزيابي كرد و ابراز اميدواري نمود تا در نتيجه اين ديدارها مسائل اخير به وجود آمده در كشور حل و فصل شود.

نماينده كرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با بيان اينكه در ديدار اعضاي اين كميسيون با محسن رضايي، وي براي حل مسائل موجود اعلام آمادگي كرده است، ادامه داد: بنده به عنوان نماينده كرمانشاه در جريان درخواست وي براي بازشماري آرايش در اين استان هستم.

وي با اشاره به وجود 156 صندوق اخذ راي در كرمانشاه از بازشماري 31 صندوق آن تحت نظارت رئيس شوراي نگهبان كرمانشاه،‌فرماندار اين استان و عادل آذر و جهانبخش كريمي به عنوان نمايندگان محسن رضايي ياد كرد وافزود: در مجموع اين بازشماري تنها دو راي يكي در حوزه بيستون و ديگري در كرمانشاه بوده است كه از سبد آراي رضايي به سبد آراي موسوي ريخته شده است.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه در ديدار با موسوي حضور نداشته است به نقل از ديگر اعضاي اين كميسيون در ديدار با اين نامزد انتخابات رياست جمهوري دهم گفت: در اين ديدار مسائل امنيتي به ايشان گوشزد شد اما ايشان بار ديگر بر موضع خود مبني بر ابطال انتخابات پافشاري كردند و اعتراضاتي نسبت به نرسيدن تعرفه‌ها، قطع پيامك‌ها و موارد ديگري را با اعضاي كميسيون مطرح كردند.

به گفته وي: ذهنيت موسوي بر اساس اخباري كه به او ارائه شده است نسبت به مساله انتخابات منفي شده و همچنان خواستار حضور در يك جمع عمومي با هوادارانش در استاديوم آزادي را يك مكان ديگر است و البته تقاضاي حضور در رسانه ملي نيز را مطرح كرده است.

كرمي‌راد همچنين در تشريح ديدار اعضاي كميسيون امنيت ملي با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام از تاكيد هاشمي مبني بر دلسوزي‌اش براي نظام و رهبري ياد كرد و افزود: ايشان بنا دارند تا به زودي بيانيه‌اي را در حمايت از مقام معظم رهبري ارائه دهند.

وي به نقل از هاشمي گفت: نظام و رهبري در اين زمينه مظلوم واقع شده‌اند و اگر به توصيه‌هاي ايشان عمل مي‌شد، چنين اتفاقي نمي‌افتاد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.